Måndag

De senaste dagarna har varit långa och hektiska men otroligt roliga. I torsdags satte insparken igång så det har varit full fart hela helgen. Igår var vi lediga dock så min dag spenderades i soffan, idag är det inte heller någon insparksaktivitet men däremot så har jag min första riktiga föreläsning. Spännande. Kommer att bli ännu mer hekltiskt nu när jag måste hinna med både ispark och plugg. Men förhoppningsvis blir det inte alltför stressigt.
 
Det jobbiga är att jag kände hur halsont började krypa fram igår och idag känns halsen som sandpapper, inte roligt för fem öre. Blir nog ingen utgång för mig nu i veckan, jag får spara mig till helgen. Nu ska jag äta lite frukost och försöka göra lite nytta innan bussen (som börjar kännas som mitt andra hem) tar mig till Uppsala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0