Tentaångest

Imorrn ska jag skriva första tentan i mitt liv och jag börjar bli sjukt nervös. Allt bara snurrar runt i huvudet på mig och jag blir bara mer och mer förvirrad känns det som. Man kan aldrig ha pluggat tillräckligt för en tenta känns det som. Inte nog med det så har vi tentan i en lokal där jag slrig har varit så imorrn måste jag försöka hitta dit också utan att komma för sent till provet. Men provet böjar inte förrän 14.00 så jag har gott om tid i alla fall. 
 
Längtar till imorgon kväll när jag kommer hem och det är över. Då man äntligen kan andas lite tills det är dags att börja plugga till nästa tenta. Fast om jag känner mig själv kommer jag väl att sitta och oroa mig över resultaten och förvänta mig det värsta. I just love my self. Det där var ironi för er som inte förstod det. 

Kommentarer
Postat av: Elvira

Skaffa en passiv inkomst som bloggare. Vi tror att du kan tjäna minst 600 kr varje månad om du börjar rekrytera nya medlemar till vårt blogg nätverk bloggbesokare.se.Vi betalar 2 kr för en ny medlem + 50 % av deras investering på vårt sajt till ditt konto.Du kan välja sen att dra pengarna via paypal eller köpa själv en av våra vip eller mynt paketer som du kan använda för att få traffik eller som annonsering av din blogg.Trevligt att läsa om dig :)

2013-09-06 @ 23:49:02
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0