Söndag

Det blir lite sådär att jag skriver när jag känner för det här på bloggen, det var ett tag sedan nu men jag känner att jag saknar den lite. När det känns som allt man gör är att jobba så känns det ganska meningslöst att blogga om det sedan. Men jag ska försöka skaffa lite mer fantasi om saker jag kan blogga om och så för jag saknar verkligen att blogga. Blir bara så tråkigt när jag inte har någonting att blogga om!

Idag fyller min kära syster år! Stort grattis till henne! Så lite senare idag ska vi åka dit och fika. Ska bli riktigt roligt, jag är inte där så ofta eftersom dom har två söta katter som jag tyvärr inte tål. Men förhoppingsvis går det bra idag ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0