Hellcats nedlagd


Jag vart riktigt besviken när jag läste att Hellcats inte blev förnyad för en andra säsong. Det känns som att serie inte ens har fått en chans att visa hur bra den verkligen kan vara. Jag tycker verkligen att serien är bra och det den där säsongsavslutningen så vill jag verkligen att det ska komma en fortsättning. Jag kommer att sakna den.

Man får väl se det positivt och tänka på de serier som faktiskt får en fortsättning. Vart speciallt glad över att One Tree Hill får en säsong nio. Ska bli jättekul att se hur det går för alla, särskilt med Brooke och Julian och deras små tvillingar. 90210 och Gossip Girl hade båda riktigt bra avslut och jag längtar enormt till att få se fortsättningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken snygg bild! Delta gärna i Dagens blogg på min blogg!



Har du några tips på hur man kan göra en blogg bättre? Tack på förhand!!

2011-05-21 @ 16:03:54
URL: http://marinamicic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0