Till the world ends

Det är oerhört jobbigt när man känner att man vill blogga, men inte har något att blogga om. Kände iaf att det var på tiden att jag bloggade lite. Den här veckan har varit ganska lugn och skön, inte extremt mycket i skolan vilket alltod är skönt. Blir andra bullar nästa vecka däremot. Not fun. I lördags var jag och åkte skidor, det var väldigt roligt tills mitt huvud kolliderade med en ankarlift. Mindre roligt. Har fortfarande ont i huvudet till och från.

Idag slutade jag redan klockan elva, väldigt skönt att få komma hem i tid. När jag kom hem lagade jag pankakor och kollade på ett avsnitt av Shameless. Mitt nya guilty pleasure. Jag tror jag har fått brittiska-serier-sjukan. Såg nämligen klart på misfits häromdagen också. Kanske ska skriva lite om vad jag tyckte i ett inlägg? Maybe. Ja nog ta och skriva klart naturkunskapsuppgiften först iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0