Misfits


Redigering av mig, orginalbild hittas här.

Somsagt så har jag nu tittat klart på de två första säsongerna av Misfits, en serie som handlar om Nathan, Kelly, Simon, Alisha och Curtis. Fem tonåringar som begått brått och därför måste göra samhällstjänst. Under en storm så träffas de av blixtgen och när de sedan vaknar verkar allt som vanligt. Men efter ett tag så märker dom att de har fått underliga krafter. Vilket även flera andra av stadens invårnare har fått.

Eftersom jag just nu är inne i en period då jag kollar på mycket brittiskt så fick jag ju lov att kolla in den här serien. Jag hade inga större förväntningar eftersom jag inte hade hört så mycket om den. Men jag blev ganska glatt överaskad när det visade sig vara en riktigt bra serie. Inte lika bra som till exempel Skins, men ändå väldigt bra. Jag rekomenderar definitivt serien till de som gillar lite övernaturligt, och även om man inte är ett jättestort fan av brittiskt så tycker jag att man ska ge den en chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0