Your eyes have told a thousand lies


foto: sandra

Jag varnade er om att det skulle bli lite tomt här på bloggen nu när jag jobbar och så har det ju blivit oxå. Nu har jag jobbat ända sedan midsommarafton förutom i måndags när jag var ledig. Det här är min första lediga helg också och igår var jag med Sandra, hennes bror och hans flickvän på Gröna Lund. Riktigt roligt var det trots värmen. Kändes som att man skulle dö där ett tag men jag överlevde som tur var.

Idag ska jag ta vara på min lediga dag och vila upp mig ordentligt för att kunna ta tag i en ny jobbvecka. Nästa lediga dag är fredag sedan jobbar jag hela helgen. Jag kommer bli överlycklig när lönen kommer men innan dess känns det mest jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0