It is what it is

Idag är det jobb 13.30-22 som gäller, skönt att få sovmorgon men det e inte lika skönt att komma hem tio på kvällen. Jag har ett likadant pass imorgon också vilket e skönt, jobbar man däremot till tio och ska upp och jobba klockan sju dagen efter så blir man lite trött. Nu på förmiddagen blir det bara att ta det lugnt innan jag drar iväg till jobbet.

Jag slängde ihop en ny design igår också. Blev väl inte världens bästa men eftersom jag hade haft den andra sedan i höstas så tyckte jag att jag behövde någonting nytt.

Kommentarer
Postat av: L y d i a

svar / Klart det är fina Kaya :} Du finns länkad i inlägget!

2011-07-05 @ 01:43:23
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0