I know i need some time, To leave all this behind

Jag är helt slut efter den här helgen. I fredags gick jag och några tjejkompisar ut i Västerås. Det var riktigt roligt. Jag sov över hos Linda sen och vi kom väl i säng vid fyra tiden skulle jag tro. Dagen efter var man ju inte direkt jättepigg, kära syster skjutsade hem mig. Väl hemma lade jag mig i soffan och halvsov men sen fick jag lov att gå upp och städa eftersom Sandra skulle komma. På kvällen såg vi på film och åt Tacos. Vi såg Welcome to the Rileys. I nästa inlägg tänkte jag skriva några rader om vad jag tyckte. Idag har jag tagit det lungt och sett på TV, men snart måste jag sätta igång med en engelska uppgift som jag måste lämna in imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0