4 dagar kvar till jul

bild tagen av mig vintern 2009

Nu är julafton nästan här, längtar faktiskt. Är så mysigt med julen, träffa släkten och så.

Idag har jag haft introduktion på ett nytt ställe på jobbet, kommer nog gå super om jag får ett pass där snart. Jag kan ju jobbet så det e ju inte så stor skillnader på områdena man går i. Annars har jag inte gjort så mycket idag, övningskört en del. Har varit allmänt trött, somnade till och med till där på förmiddagen innan jag åkte till jobbet. Känner mig helt tömd på energi och har ingen aning om varför. Eller jo det vet jag nog, är olika orsaker. Men men så är det. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, blir i alla fall tidigt i säng ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0