Ny Serie: The Lying Game



The Lying Game
handlar om tvillingarna Emma och Sutton som blev separerade när de var små och precis har hittat varandra. Emma har växt upp i fosterhem medan Sutton blev adopterad av en rik familj. När Emma åker till Sutton övertalar Sutton henne att vara henne i några dagar medan hon följer en ledtråd om deras riktiga mamma. Men Sutton kommer aldrig tillbaka när hon skulle och Emma har inget sätt att kunna ta kontakt med henne.

Den här serien är baserad på böcker av Sara Shepard, författaren av Pretty Little Liars som just nu är min favoritserie. Jag hade därför ganska höga förväntningar på den här serien och jag måste säga att jag inte vart besviken. Första avsnittet var verkligen jättebra och jag tror att det kommer bli en riktigt spännande och bra serie. jag ser fram emot nästa avsnitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0