Lista

I brist på annat att göra så fyller jag i en liten lista.

 

Åtta favoritprogram (TV) Skins, Vampire Diaries, The OC, Vänner, Gossip Girl, Pretty Little Liars, 90210, Greys Anatomy.

Åtta saker som jag gjorde igår Sov, Såg på TV, Hostade, Läste bloggar, Snorade, Åt en polkagris, Drack vatten, Fick sommarjobb.

Åtta saker som jag ser fram mot Att bli frisk, New York, Studenten, Studentkryssningen, Sommaren, Värmen, Breaking Dawn premiären, Helgen.

Åtta favoritrestauranger Öhh, jag kommer inte ens på en...

Åtta saker på min önskelista En systemkamera, Nya kläder, En studentklänning, Kommer inte på fler...

Åtta saker som gör mig irriterad Det här vädret, Att vara förkyld, Icke fungerade datorer, Skolarbete, Jobba människor, Naturkatastrofer, Den här listan, Att inte komma på en åttonde irriterande sak.

Åtta saker som gör mig glad Romantiska filmer, Komplimanger, Varma sommarkvällar, Mina vänner, Musik, Läxfria kvällar, Godis, Min familj.


Kommentarer
Postat av: felicia

svar: jag har faktiskt tittar på G1 av skins men är orolig att G2 & nu G3 inte ska va lika bra :/. Håller de sin kvalite? Om det gör det ska jag nog fortsätta titta :).

2011-04-06 @ 23:43:17
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0