My heart is gonna bleed but I'm leaving either way


Gossip Girl och 90210 var otroligt bra, som vanligt. Ikväll har jag bakat, vi ska nämligen sälja fika på ett föräldramöte imorrn för att samla in pengar till våran New York resa som vi ska göra i vår. Ska bli så himla kul. Kan inte riktigt fatta att i vår kommer jag att vara i New York, en stad som jag bara har avgudat på bilder och på tv. Just nu håller jag på att skriver på min engelska uppstas som ska vara klar på torsdag, går lite segt just nu i brist på inspiration. Men förhoppningsvis blir den klar i tid.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lilla gumman, den ska väl ändå inte vara klar tills imorn :O? PÅ torsdag är de ju o det är i övermorgon :D

2010-09-28 @ 23:01:33
URL: http://beautyconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0