Life gets you down sometimes

Nu har jag röstat. Vuxenpoäng till mig. Idag mår jag som tur är lite bättre, febern är nästan helt nere också vilket är ett plus. Så imorrn blir det skola igen, känns som om det var en evighet sedan jag var där. Inte var där där, eftersom jag var där och röstade idag, men gå på lektioner och så. Ni förstår nog.

Igår såg jag och min kära syster på The Last Song, hon hade inte sett den innan så det var på tiden. Jag tror hon gillade den. Jag tycker i alla fall att den är hur bra som helst och den berör något fruktansvärt, om man inte tycker det så är man troligen gjord utav sten.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Den var riktigt bra, Men det var lite jobbigt eftersom den var så sorglig :(

2010-09-19 @ 19:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0