Can you hear heaven cry

Nu har jag inte bloggat på länge... igen, men jag har faktiskt en ursäkt. Jag har nämligen varit ordentligt sjuk. Jag gick till doktorn förra veckan men han sa att det bara var att vänta på att det skulle gå över. Vilket det inte gjorde, men det blev lite bättre. Så i tisdags var jag med på idrotten, inte en bra ide.

Dagen efter hade jag feber, så ont i halsen att jag inte kunde svälja, lock och en obehaglig smärta i öronen. Så jag var hemma i några dagar och sen igår så gick jag tillbaka till doktorn eftersom jag inte blivit bra. Då sa han att jag hade dubbelsidig öroninflammation. Inte så konstigt att jag har haft ont då. Nu har jag iaf fått pencillin så det lär ju bli bättre snart. Han sa att om jag mådde okej kunde jag gå till skolan på måndag. Vi hoppas på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0