Tuesday


foto: jag

Idag såg jag årets första snö, det hade tydligen snöat när jag var i Egypten men idag kom den första snön för
mig. Det är ju inte lite som ligger på backen nu heller. Tog bussen hem, ville inte direkt cykla, och det var typ kaos på vägarna. Bara att gå hem ifrån bussen var ett rent helvete, höll på att frysa ihjäl. Ikväll är det plugga som gäller. Har religionsprov imorrn. Jag kanske har svenska prov också. Jag vet inte riktigt, jag missade det provet när ajg var bortrest så nu måste jag göra det nu istället. Så plugg är vad min kväll kommer bestå av.

Kommentarer
Postat av: amelie

Jättefint foto!

2010-11-13 @ 15:55:17
URL: http://amelieapartment.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0