Tuesday


I fredags förra veckan gick jag och mamma på bio och såg nya Harry Potter filmen. Jag äslar alla filmerna så även den här var till belåtelse. Det kommer bli sjukt sorgligt när nästa kommit ut och man vet att det inte kommer några fler filmer sen. Dom har blivit som en del av min uppväxt, jag var lixom nio år när den första filmen kom. Sorgligt att tänka att det snart kommer att ta slut.

Annars har det inte hänt så mycket. Skolan tar upp mycket tid och för första gången på ett bra tag känner jag mig inte jättestressad. Har prov i filosofi på fredag men det är den enda stora grejen den här veckan. Skönt. Nu ska jag ta mig något att äta innan jag sätter igång med pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0