There's a whole lotta things that I will forgive but I just can't take a liar

 

Jag har börjat kolla på Hellcats och i avsnitt nio så uppträdde Fefe Dobson med sin låt Stuttering. Jag fastnade direkt och nu har jag suttit och lyssnat på den om och om igen hur länge som helst. Riktigt bra låt. Serien är även den väldigt bra. Jag har gillat Alyson Michalka ända sedan jag såg henne i Phil från framtiden när jag var liten.

Anywho, Idag var jag inte i skolan, har en fruktansvärd huvudvärk som aldrig verkar vilja ge sig plus att jag har mått illa. Så ajg kända att det var bäst att stanna hemma och vila upp mig och det beslutet ångrar jag inte för att sitta i skolan med den här huvudvärken skulle inte vara roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0