Thank God It's Friday

Redan Fredag? Tiden går sjukt fort, men jag är riktigt glad över att veckan är slut. I helgen kasnke man kommer få ta igen lite sömn. Man blir så trött av det här vädret och att det är mörkt typ hela tiden.

Idag har jag bara en lektion, den börjar klockan tio sen slutar jag igen klockan 11.35. Så det känns inte direkt som att det här kommer bli en jobbig dag. Igår var inte så anträngande heller eftersom jag slutade 10.55. Skönt med inställda lektioner. Jag måste skryta lite med att jag fick MVG på mitt Italienska prov. Blev sjukt glad för jag hade inte vågat hoppats på det. Fick även tillbaka ett engelska prov, det gick ganska bra. Men jag blev lite irriterad på att man bara fick poängen och inget betyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0