EMA's

hm25_28529.jpg

Sitter och kollar på EMA's som snart är slut. Då ska jag sova. Jag har varit duktig och pluggat typ hela dagen. Men ändå känns det som att jag inte fått tillräckligt gjort, har så sjukt mycket och jag är otroligt stressad. Inte roligt alls. Måste skriva av mig om hur tråkigt jag tycker det är att Lady Gaga vinner typ en miljon priser på sånna här award shows. Man vill ju ha lite omväxling. Tycker att Miley förtjänade att vinna i de kategirier hon var nominerad i men icke sa nicke. Det tyckte tydligen inte resten utav världen.

Kommentarer
Postat av: johanna

SVAR: jahaa :D, jag skrev bara vad det stog på hemsidan :D

2010-11-08 @ 00:12:46
URL: http://seriesmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0