Shiny Happy People

DemiLovatoGreysAnatomy2.jpg
·
Vaknade tidigt idag så jag har redan hunnit se både nya Grey's avsnittet Shiny Happy People där Demi Lovato gästspelade och nya Vampire Diaries avsnittet Founder's Day. Båda var riktigt bra, men jag tyckte att Demi skulle vara med lite mer i Grey's avsnittet. Men hon var jätteduktigt, hon borde göra lite filmer nu tycker jag. Men om man bortser från Demi så var avsnittet mycket bra, Lexi fick ett litet dilemma och måste välja mellan Alex och Mark, ska bli mycket spännande att se hur det blir. Owen däremot är jag bara så irriterad på, han kan typ försvinna tycker jag.
Vampire Diaries avsnittet var riktigt riktigt bra, jättespännande och det slutade så där irriterande så man blir alldeles galen. Detta var ju säsongens sista avsnitt också vilket gör det ännu mer irriterande. I slutet fick man veta att Catherine var tbx, och det var hon och inte Elena som kysste Damon, vilket jag blev lite sur över. Tycker att Elena och Damon borde vara tillsammans, iaf för att se hur det skulle bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0