I'm a happy girl

Hann inte blogga något igår eftersom jag åkte till Stockholm direkt efter jobbet, sen kom jag inte hem förrän strax efter elva och då var det sängen som gällde. Jag skulle ju upp halv 6 för att åka till jobbet idag. Det tog emot kan jag säga och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte nickade till på lunchen idag. Gårdagen var i alla fall helt fantastisk, det var såå bra. Men jag kan inte riktigt fatta att jag verkligen har sett Kristen och Taylor i verkligheten. Men det har jag. Jag är lycklig. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, är så trött så jag kommer nog inte göra något alls har jag en känsla av. Lite bilder från igår kommer inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0