Don't live a lie, this is your one life

Det är sjukt varmt ute, man smälter ju nästan bort i värmen. Igår var Sandra här, vi vart barn på nytt och fyllde ballonger med vatten. Sen lite senare åkte vi ut till Bresse för att umgås lite med Linda, Patricia och Rebecca, vi spelade kort och lite så. Jättemysigt. Något som inte var så mysigt var de två fulla gubbarna som tydligen blivit strandsatta och frågade oss om mobil och en tändare hela tiden. När Sandra och jag kom hem igen så vi på en jättekonstig film och jag somnade som vanligt och fick alltså inte veta hur den slutade. Bummer. Idag är det städning som står på schemat, mitt rum har sett bättre ut om jag säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0