You're the light that faced the sun

Har haft ont i huvudet typ hela dagen idag igen. Skitjobbigt verkligen. Just nu håller jag på och packar lite inför fjällenresan imorgon. Har lite engelska jag måste läsa också innan jag kryper ner i sängen för kvällen. Känner mig otroligt stressad men jag vet inte riktigt varför. Är nog för att jag har en samhällsredovisning imorrn och jag känner mig inte helt redo. Det kommer säkert gå bra, men jag är ändå nervös. Skönt med lov nästa vecka iaf, ska bli hur underbart som helst med lite ledigt. Jobbigt bara att jag har två prov veckan efter. Kommer få lov att plugga på lovet. Kul. Not. Nej nu måste jag göra lite nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0