I´m hoping that I´m dreaming

Ska snart ner en sväng på stan med Sandra, ska nämligen köpa present till syster min som fyller år idag. Sen måste jag hem och hjälpa till här hemma eftersom vi får gäster ikväll. Spenderade större delen av igår i köket och bakade kakor och muffins. Jag bakade mycket förrut men det har inte blivit så mycket på sista tiden, så det var kul. Gott vart det oxå. Vilket alltid är bra.

Måste berätta om min sjuka dröm. Jag drömde att jag var i Hollywood med min familj. Först är vi på en strand som ligger typ precis vid en väg och då ser jag Taylor Swift gå förbi. Hon har typ vakter o massa fans runt sig. jag övertalar mamma om att vi ska gå efter henne eftersom jag ville ha hennes autograf. Sen när vi kommit en bit så hör vi ett skott o vi springer fram o så ligger Taylor typ död på marken. Sen vaknade jag. Helt sjukt var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0