august 5th

Blir inte så mycket inlägg nu men det är för att jag har varit upptagen helt enkelt, sov hos Linda igår, åkte hem och var hemma i kanske tre timmar, sen in till stan igen för att träffa resten utav tjejerna. Vi fikade och bestämde att vi skulle vara hos jossan lite senare. Jag och Linda åkte hem till henne en sväng sen hem till Jossan. Vi åt grillat. Mums. Det var i alla fall jättekul och träffas allihopa eftersom det inte blir så ofta när man går på skola i olika delar av landet. Nu har jag i alla fall nyss kommit hem från Jossan, snäll som hon är skjutsade hon hem mig. Nu ska jag packa för imorrn blir det kryssning till Riga med Linda och Rebecca. Kommer bli askul.

Kommentarer
Postat av: VAPENFEST. /elin

Superfin header! :)

2010-08-10 @ 12:51:31
URL: http://vapenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0