Tell me what you want to hear

Nej nu får jag ta och skärpa mig. Jag har ju inte bloggat på jättelänge. Förra veckan var jag sjuk, låg hemma alla dagar förutom fredag. Jag hade så himla tråkigt, finns det något jobbigare än o va sjuk? Nu är jag iaf pigg igen som tur är och tillbaka i skolan. På torsdag är det nationellt prov i engelska, är riktigt nervös men förhoppningsvis går det bra. Känns bara som att jag har så höga krav på mig själv. Speciellt i engelskan.
Jag har iaf nyss sett på nyaste avsnitten av Gossip Girl och OTH, båda var riktigt bra men jag tycker verkligen inte att Serena och Nate ska vara tillsammans. Så nu när dom håller på att reda ut grejer blir jag lite frustrerad. Blair får däremot gärna förlåta Chuck. OTH avsnittet var ju efterlängtat efter ett långt uppehåll. Tycker däremot att det börjar bli lite tråkigt nu, det var en så bra serie i början men nu känns det inte som att det har någon bra historia längre, förutom när det gäller Nathan och Haley.
PS. Varför går det inte att göra stycke indelning??

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det går inte att göra styckeindelningar när man har google chrome, det suger

2010-04-27 @ 17:41:56
URL: http://chasingstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0