Wierd Dream

Nu har det ekat tomt här på bloggen ett tag igen, men det har sina anledningar. Jag har varit hemma några dagar från skolan den här veckan på grund av förkyldning. Så då har det mest blivit att jag har legat i soffan under mitt duntäcke och aningen sovit eller sett på TV.

Idag har jag inte heller gjort så mycket, är ledig så det var ju skönt eftersom jag inte är frisk än. Jag har spederat större delen av dagen med att pyssla i Sony Vegas med en ny video. Jag får se om jag lägger upp den här på bloggen eller inte.

Jag hade en väldans mysko dröm inatt asså. Jag drömde att jag var Emma Roberts, fråga mig inte varför jag var henne, men det var jag i alla fall. Jag skulle åka och spela in ett nytt avsnitt av en tv serie som jag var med i. Så jag och mina castmates sate oss på ett tåg för att komma dit vi skulle filma. När vi kom till tågstationen så fick jag typ panik för att jag var rädd att jag skulle missa min skolbuss (??!!) Men jag han iaf och så åkte jag med skolbussen typ runt i en cirkel och kom tillbaka dit jag hade gått på. Sedan sprang jag ifatt en kompis och vi gick in genom dörrarna till studion. Där inne skulle man dra ett kort för att komma in, typ som ett busskort. Men mitt fungerade inte. Så jag ba, nehe, o så gick jag ut till tågstationen igen. Där träffade jag min pappa, asså min riktigt pappa, jag kommer inte ihåg om jag fortfarande var Emma Roberts då, men iaf så klev pappa och jag på ett tåg och åkte hem. Sedan vaknade jag. Knäpp dröm.

Oj, Det vart långt, säkert ingen som orkar läsa allt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kanske vill vara Emma Roberts i ditt undermedvetna ;) hehe! <3

2009-09-25 @ 10:37:50
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0