Like the stars hold the moon

Idag gick jag i skolan till tjugo över tre, sen gick linda och jag till gymmet och tränade, måste erkänna att det känns väldigt bra efter att man väl har tränat. Men vägen dit är varken särskilt lockande eller rolig. Nu sen jag kom hem har jag duschat och sen bara tagit det lungt, ska snart göra lite läxor vi har tills imorrn, sen ska jag äta och efter det blir det lite övningskörning med mamma. Var ett tag sen jag körde nu så vi får hoppas att jag inte har glömt bort allting.

Just det, har inte skrivit att dom ringde från Singing Bee för några dagar sedan och berättade att jag hade vunnit biljetter till att komma på inspelningen. Så på tisdag far jag, Linda och Rebecca till Stockholm. Ska bli kul.
 


Miley Cyrus - When I Look at you


Kommentarer
Postat av: Linda

Ser fram emot det! :D

2009-09-02 @ 19:28:49
URL: http://lapasserelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0