Sympathy

Idag var en låång dag i skolan, sakta gick det och jag har varit extremt trött hela dagen. Det blir ju inte heller bättre av att man måste gå runt och frysa jämp på den där jäkla skolan. Nu har jag nyss tagit fram nyheter ill samhällen imorrn. Jag och Rebecca här nämligen i uppdrag att läsa denna veckas nyheter. Sen har jag fortfarande en massa matte att jobba, jag orkar verkligen inte med matte. Det är inte min starka sida. PLugga till psykologprovet måste jag också. Gud vilken rolig dag. Not.

Kommentarer
Postat av: Hannnna

hhej svejj! :D

Vad gör du ? ;)

2009-10-15 @ 20:02:44
URL: http://hannada.bloggplatsen.se
Postat av: Becca

Jag orkar inte leta efter nyheter :(

2009-10-15 @ 20:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0