strength is something you choose

Sitter och äter kanelbulle och gör tyska läxa. Längtar tills jag får krypa ner i sängen och sova. Jag är jättetrött.

Igår var jag hos Sandra, vi gick en sväng på stan först sen cyklade vi hem til henne i spöregnet. Dyngsura var vi när vi kom fram. På kvällen såg vi 17 again, den var riktigt bra. Zac är så jäklarns snygg i den asså. Sen gick vi ut en sväng i mörkret och sen gick vi och lade oss och sov vid tolv tiden. Jag var trött som attan och det tror jag Sandra också var.

Jag var så himla sur igår när jag satt och läste The Last Song och upptäckte att det fattades typ trettio sidor i mitten av boken. Det måste ju blivit nått tryckfel, så jag var till biblioteket igår och lämnade den. Dom sa att dom skulle reklamera den och så så det skulle ta ett tag o få in en ny. Och med det lilla tålamodet jag har så kan jag inte direkt vänta flera veckor på o få läsa ut den. Så jag beställde den från nätet tidigare idag så den lär ju komma nu i veckan. Jag läängtar, det var skitspännande när jag fick lov att sluta.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en jättemysig kväll gumman! :) <3

2009-10-04 @ 20:37:15
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0