"Of course not. For instance, everyone I know loves to meet people with purple hair."

Jag har nästan bara pluggat sedan jag kom hem vid halv fem tiden. Slutade fyra idag och sen cyklade jag hem i kylan, hade som tur var medvind, till skillnad från imorse då jag trodde att öronen skulle trilla av när jag kom fram till skolan. Imorrn har jag bara två lektioner, ganska skönt men dåligt att den ena är på morgonen och den andra på eftermiddagen. Men jag slutar iaf lite tidigare vilket är skönt

När jag kom hem låg The Last Song i brevlådan och väntade på mig. Lycka. Har väntat som en galning på att få fortsätta läsa så nu har jag äntligen fått gjort det. Inga feltryckningar var det i den här boken, det är en stor fördel. Nu tror jag att jag ska se på Svenska Hollywoodfruar sen blir det nog sängen som gäller.

" You know you shouldn't have kissed me earlier. It wasn't exactly romantic," Ronnie shot back.
"I thought it was very romantic"
"We were in a garage, you had grease on your hands, and your buddy was gawking."
"The perfect setting," he said.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0