Help Me Remember

Etersom det inte har bloggats så mycket i helgen så tänkte jag skriva ett inlägg om min helg. Hoppas någon är intresserad. I Fredags var jag och Linda hos Jossan, vi åt tacos och såg på Idol, jag tycker att Erika var en av de bästa. Sjukt kul att Jordin Sparks var där också, hon är sjukt duktig. Hade ock varit roligare om hon sjungit Battlefield eftersom jag gillar den låten bättre men men.

Igår gjorde jag inte så mkt alls på förmiddagen, tränade och städade lite och så. Sen på kvällen kom min kära syster och hennes pojkvän hit, vi åt fajitas och såg på film. Mysigt. Idag har jag mest degat vid datorn, läst glamour och lyssnat på musik.

Snart ska jag se på Top Model, är så himla sur på att Gossip Girl och Top Model krockar. Vem kan välja mellan dom lixom?? Men jag har bestämt mig för att se på Top Model och sen spela in reprisen på GG imorn när jag är ik skolan och se det sen när jag kommer hem. Mamma och pappa kommer förhoppningsvis hem med kinamaten om inte allt för lång tid. Börjar bli hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0