I didn't say half the things I wanted to

Det blir fortfarande glest mellan inläggen. Men jag försöker. Jag känner mig så extremt stressad nu så det e inte sant. Har så jäklans mycket i skolan nästa vecka vilket resulterat i att jag sitter en lördagseftermiddag och pluggar historia. Inte roligt alls. Igår satt jag jag även en stor del av kvällen och pluggade matte. Jag har nämligen både historia och matteprov nästa vecka. Men ärligt talat, I couldn't care less about Kinas historia, additionsmetoden och jäkla tillämpningar. Men det måste ju ändå göras. Om jag inte vill ha IG förståss och det vill jag ju inte. Nu ska jag fortsätta skriva om Handynastin, yay. Not.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tkr synd om dig gumman :( Men glöm inte att andas också ;) <3

2009-11-28 @ 15:07:35
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/
Postat av: Linda

Om det tröstar något går jag igenom detsamma :)<33

2009-11-28 @ 18:21:13
URL: http://lblush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0