Never thought you’d be breaking my heart















Igår vart det filmen Out of sight med Jennifer Lopez och George Clooney och glass, det var riktigt mysigt. Filmen däremot var inte den bästa sen tror jag att jag har sett den förrut. Men men man kan ju inte veta om en film är bra förrän man har sett den. Vi gick och la oss ganska sent igår så idag har det mest blivit slappande framför tv:n. Jag borde egentligen plugga eftersom jag har tyska prov nästa veckan, men jag orkar inte just nu så det får vänta.

Vi såg ganska nyss första avsnittet av Stylista som har börjat på trean, det var riktigt bra och jag tror att det kommer bli något msn kan följa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0