I honestly believed in you

Jag kom hem från skolan för ett tag sedan, vi fick sluta lite tidigare, det var skönt. Imorrse hade vi sovmorgon till halv elva oxå det var ännu skönare. Jag behövde få sova lite. Idag ska jag plugga till Tyska provet jag har imorrn, ser inte fram emot det alls. Det kommer inte gå bra.

Imorgon har Jonas Brohers live chat igen!! Så då blir det att sitta upp hela natten igen eftersom den inte börjar förrän kl 2 på natten på grund av tidsskillnaden. Men dom är värda att sitta upp för.

Jag kollade på CSI i förrigår eftersom Taylor Swift var med, hon var riktigt bra skådespelare tycker jag även om hon inte var med så där jättemycket. Synd bara att hon skulle behöva dö på slutet, det var sorgligt. Nej nu ska jag väl ta atg i tyskan.


Kommentarer
Postat av: ida

vad säger du, var taylor med i CSI? :OOOOO

vet du om det går repriser, det gör det väl inte? har inte gjort det förut iallafall :((( gud vad snd attjag missade det, älskar hennes musik! :D

2009-05-27 @ 16:54:19
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0