Turn Right

Idag har jag ändå gjort en del nytta, jag har börjat skrapa bort gammal färg på våra balkongräcken, jag ska nämligen måla om dom. Eftersom jag inte har fått något sommarjobb så kan det vara bra att få in lite pengar på andra sätt och då sa pappa att dom behövde målas om. Jag har även städat mitt rum idag, det var värkligen på tiden eftersom det var riktigt dammigt. Det var så där jobbigt stökit så att man mår riktigt dåligt av att vistas där, men nu är det som tur är rent och fint. Nu sitter jag och nöter Jonas Brothers nya skiva, den är så jäkla bra!!


Kommentarer
Postat av: effi

Den är så jävla bra <3

2009-07-05 @ 23:38:04
URL: http://effipapadopoulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0