Soon you will be on your own

Det här har varit en skön dag, det har varit underbart väder. På förmiddagen gjorde jag inte så mycket speciellt, läste lite och så sen på eftermidagen så åkte vi ut med båten, vi stannade till vid en ö och solade och badade. Det var mitt första dopp i sjön i år. Det var lite kallt i vattnet på sina håll men eftersom det var så himlans varmt ute så gjordet et inte så ycket. Man behövde svalka sig ofta.

Sen när vi kom hem så tog jag, min syster och hennes pojkvän en tur på inlines, det var väldans varm men oxå väldigt skönt. Men det var lite läskigt när det gick nedför eftersom jag inte riktigt kan bromsa, men jag trillade inget iaf. Ikväll blir det bara slappande framför tv:n tror jag, jag tänkte ge filmen som går ikväll på femman en chans. Får väl se om den är bra eller inte.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0