Here we go go go again

Det har inte blivit så mycket bloggande de senaste dagarna, men det har sin förklaring. Sandra var ju här i onsdags, sen åkte hon hem vid tre eller nått sånt i torsdags, sen vis sex tiden kom Patricia, Jossan och Madde hit, vi åt mat, spelade kort och pratade om allt och ingenting. Jossan och Madde vann för övrigt stort över mig och Patricia på tecken och slå. Patricia sov sedan kvar. Igår så åkte jag hem till Linda <3, som hade varit borta i typ en vecka, det var jätteskönt att träffa henne igen. Vi var bara hemma hos henne och kollade på film och åt kladdkaka som vi bakade, den vart asgod. Nu sitter jag på mitt rum och kollar på OC och myser under mitt varma täcke.
 


Demi Lovato - Here we go again

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: Nä det blir ALDRIG tråkigt;) Skrattar typ ihjäl mig varje gång, speciellt åt joes röst x) HAHA! :)

2009-07-12 @ 00:25:56
URL: http://jjessicanilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0