Every Time You Lie


Idag har jag inte gjort så mkt, har inte mått jättebra så det har blivit mycket bara ligga och kolla på TV. Har mest kollat på förhäxad säsong 6 som jag nu har sett slut på. Så nu vill jag veta vad som händer. Vet fasktiskt inte varför jag har flera säsonger av förhäxad på DVD, det är inte en jättebra serie. Men jag önskade mig säsong ett i present för länge sedan och sen ville jag ju veta vad som skulle hända och köpte flera. Så kan det gå. Känns lite onödigt nu eftersom jag inte tittar på dom så ofta.

Aja, nu ska jag sluta babbla. Nu ska jag faktiskt krypa ner i min säng och kolla på något avsnitt av Vänner innan jag ska sova. Vänner kan verkligen få en på bra humör.

PS Har lyssnat som en tok på Demis nya album "Here we go again" idag, det är skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0