Believe me, it's easier just to pretend

Äntligen helg igen. Efter en skolvecka med två prov är man helt slut. Men jag har fortfarande den jobbiga delen att få reda på hur det gick kvar. Det får vi väl nästa vecka antar jag. Men jag fick read på ett Italienska prov här om dagen, jag hade 100 av 105 vilket var MVG så jag är nöjd.

Igår efter skolan tog Linda och jag bussen till Uppsala där vi mötte upp Sandra och Natalie, efter lite om och men. haha vi sa att vi skulle mötas när linda och jag kom fram till stationen så vi började gå mot Åhlens o dom gick mot stationen. När v var framme vid Åhlens och vi inte mött dom än så ringer jag och frågar var dom är. Då är dom vid stationen och vi vid Åhlens. Lyckat. Jag köpte iaf två tröjor.

Idag ska jag övningsköra, sen måste jag städa och sen ikväll kommer Linda och Rebecca hit och ser på film. Ska bli mysigt.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Synd att ni inte sa det till mig, då hade jag kunnat kommit upp till stan och sagt hej till er:(

2009-12-05 @ 11:09:24
URL: http://golfjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0