You're the one I think about

Gårdagens kväll spenderades med Linda, Jossan och Patricia. Vi var hemma hos Linda och bara umigcks o pratade, det var riktigt mysigt. Sedan åkte Jossan och Patricia hem så då satte Linda och jag på en film och mumsade på glass. Sen låg vi och pratade halva natten innan vi somnade.Känns som om jag knappt har träffat henne den här sommaren eftersom hon har jobbat som en galning och har haft typ tre veckor ledigt. Fast vi var ju faktiskt i Spanien i början av sommaren, det var bäst.

Nu ikväll ha rjag inte gjort så mkt, har kollat på Teen Choice Awards på Youtube eftersom bajsiga Sverige inte sänder det på tv. Sen har jag kollar på Paris Hilton's my new BFF, tycker helt klart att rätt person vann. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.


Kommentarer
Postat av: Linda

Men nu kan vi träffas massor! :D

2009-08-11 @ 22:58:15
URL: http://lapasserelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0