Falling Down

Igår sov Linda här, vi spederade större delen av kvällen igår med Disney Sing It som jag fick i födelsedagspresent, vi sjöng igenom nästan hela skivan så halsen mådde inte jättebra efter det. Det är riktigt roligt och sjunga dom låtarna som är på skivan, särskilt dom med Jonas Brothers från Camp Rock. Efter att vi sjugt klart åt vi lite mat och sedan kollade vi på film. Idag åkte hon hem vid tolv tiden. Då åkte pappa och jag till ONOFF för att byta en film jag fick i present. Jag hittade ingen av de nya som jag gillade så det blev fyra stycken lite äldre och billigare filmer. Så det blir nog så att jag sätter mig och ser på nån av dom ikväll. Sen har jag lite Italienska läxa som jag tänkte försöka göra ikväll, för då blir jag ju av med den. Ska börja försöka sluta skjuta upp saker till sista stund.

Kommentarer
Postat av: ida

OMG den skivan måste jag ha! jag är helt beroende av disney :b

vart kan man få tag på deb? :D

2009-08-24 @ 18:21:30
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0