Heavy In Your Arms

Jag kände att det var på tiden att jag bloggade lite. Det var ju ett tag sedan nu. Skolan har varit duktig och hållt mig bra sysselsatt den senaste tiden. Man får tänka att det faktiskt inte är så långt kvar till studenten nu. Snart åker vi ju till New York också vilket jag ser fram emot sjukt mycket. Även om det e med skolan och det kommer bli en del skol-måsten. Bara att få åka till NY är en dream come true för mig.

Igår kväll var Linda och Becca här och såg på film. Det var riktigt mysigt o träffas nångång alla tre när vi inte behöver plugga projektarbete. Lite senare ska jag åka och möta Sandra som ska hålla mig sällskap ikväll. Tror vi ska se Black Swan, så jag hoppas på att den är bra. Nej nu ska jag snart hoppa in i duschen hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0