All that hate and blame is… toxic


I torsdags var det säsongsavslutning på skins säsong 5, den första säsongen med nya generation 3. Jag saknar fortfarande generation 2 väldigt mycket och önskar att det skulle komma fler avsnitt med dom. Men för att vara lite positiv så gillar jag faktiskt den nya uppsättninge karaktärer mer och mer. Dom har sin egen speciella charm precis som de andra generationerna hade. Sista avsnittet var riktigt bra, även om man lämnades lite förvirrad över Franky. Hon är lite av ett mysiterium. Vi får väl se om det händer något mellan henne och Mini nästa säsong. Jag tycker att det var rätt beslut av Rich och Grace att inte gifta sig trots allt. Det hade nog inte lett till mycket bra. Jag började gilla Nick mer i det här här avsnittet faktiskt, men Matty gillar jag fortfarande inte alls, inte Liv heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0