When you come back from a loss, beat the odds, and never say never, you find a champion

Soul Surfer - 1680x1050

Den här filmen är den mest inspirerande filmen jag har sett på riktigt länge. Det är en verklighetsbaserad film som handlar om Bethany Hamilton, en tjej som blir av med ena armen i en hajattack. Man får följa hennes liv innan olyckan och sedan får man se hur hon tar modet till att ge sig ut i vattnet igen. Hon överkommer sitt hinder och fortsätter att surfa, och även om hon kände för att ge upp ett tag så gav hon inte upp.

Jag älskade varenda minut av den här filmen, den var så otroligt inspirerande. Den var väldigt sorglig men även glädjande och jag måste erkänna att jag fällde några tårar. Så om ni inte har sett den här filmen så rekomenderar jag er verkligen att göra det. Den är otroligt bra.

Kommentarer
Postat av: Linda

ÅÅÅÅhhh såg oxå den filmen häromdagen o den va gryym! Så otroligt fin ju! puuuss!

2011-07-17 @ 22:09:18
URL: http://lindahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0