Update

Förra veckan var verkligen bland den hemskaste i mitt liv. Otroligt stressande med allt skolarbete och jag bröt ihop några gånger på grund av all press. Så lovet den här veckan kunde inte komma mer lägligt. Jag behöver verkligen vila upp mig och stressa ner lite.

I fredags var jag kvar ända till fem i skolan eftersom det var deadline för vårat projektarbete. Självklart hade vi lite last minute stuff att fixa. På kvällen var älskade syster och hennes pojkvän här på middag. Igår var det en ganska lugn dag, vid fyra åkte jag ner till stan för att fika med några tjejkompisar. Är väldigt kul när man väl träffas även om det inte blir så ofta. Linda följde sedan med mig hem och vi såg på melodifestivalen och var allmänt flummiga. Idag sov jag riktigt länge, jätteskönt var det. Sedan har jag tränat lite, tagit en dusch och nu sitter jag här vid datorn. Ikväll ska vi på middag hos min kusin.

Kommentarer
Postat av: johanna

SVAR: HAHAHHA oj, ja skrev fel xD

2011-02-22 @ 15:44:36
URL: http://seriesmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0