Babe. Im not being funny but you look like microwaved shit

Den här förkyldningen verkar inte riktigt vilja ge med sig, tredje dagen jag är hemma från skolan nu. Börjar bli lite smått långtråkigt måste jag säga. Igår fick jag ta en tablett och pallra mig till in intervju om sommarjobb iaf, det gick väldigt bra och nu vet jag vad jag ska göra hela sommaren. Ska bli skönt att ha en ordentlig inkomst så att man kan göra något roligt sen. Men jag har forfarande lite panik över vad jag ska göra när sommaren väl tar slut. Känns inte som någon större ide att plugga när jag inte vet vad jag vill plugga. Plus att jag är sjukt skoltrött. Så ett år utan skola blir det nog. Men vi får se.

Kommentarer
Postat av: Rebeccas corner

Krya på dig och grattis till sommarjobbet!

2011-04-06 @ 21:29:36
URL: http://rebeccascorner.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack söto! :)

2011-04-06 @ 21:41:02
URL: http://lindahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0