Memories come back to life

Detta har varit en minst sagt pluggfylld dag. Känns som om jag inte har gjort annat än att plugga. Vi gick till fyra idag, även om jag inte riktigt gjorde det. När vi var klar med en gruppuppgift på Turismen så skulle man sätta sig själv och jobba med den enskilda. Men vi frågade om man fick gå hem och jobba istället och det fick vi. Så jag kom hem vid ca halv fyra, sen satte jag igång att plugga nästan på en gång. jag har däremot inte bara pluggat Turism, har även övat lite Italienska glosor och skrivit lite på en Tyska uppgift.

På onsdag har vi tyska prov, vi ska typ ha prov på fem första kapitlen i en bok som vi läser. Det är ju jättesvårt att plugga då när man inte har nån aning om vad som kommer på provet. Det kan lixom vara vad som helst på dom fem kapitlen. Jobbigt. Nu ska jag försöka ta och skriva klart turismen, sen ska jag krypa ner i sängen och sova. Är riktigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0