Pick up all your tears

Oj så dålig jag är på det här med att blogga. Men men man kan ju inte vara bra på allt. Idag har jag varit i våsterås med linda, hon var ute efter en Ipod och hon köpte ett jättefin rosa. Jag är avundsjuk. Sen kom hon hit och vi har lagat pizza, kollat på twiligt och ätit popcorn. Det var riktigt mysigt.

Igår var oxå riktigt kul, jag var med Linda, Sandra och Nathalie på hamnfestivalen, vi kollade på Markoolio (som inte var särskilt bra) och på EMD, dom var lite bättre och vi fick deras autografer efter ett jobbigt köande. Nu är jag väldigt trött så snart blir det nog sängen för min del.

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha, vi har typ skrivit exakt likadant om fredagen :) <3

2009-06-28 @ 14:40:19
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0